Lördag

Liten kvälls uppdatering om dagen som har gått, Tobbe tog frukosten med Astrid så jag passade på att sova ut lite. Hade kunnat sova några timmar till med var tvungen att stiga upp då Tobbe skulle iväg. En dag i Malmö för hans del och se på Brynäs spela. 


Jag och Astrid blev sen upp hämtade av mamma och första stop blev hos Lisa. En kopp kaffe där sen packade vi in oss i bilen igen med både Lisa och Lukas. Körde in till Biltema där jag skulle ha en regnponcho till cykelbarnsadeln samt en cykelpump. Nästa blev Ekohallen där blev det inte heller mycket inhandlat förutom en present påse och godis. 

Lämnade av Lisa och Lukas och körde vidare till maxi. Hade inte mycket på inköps listan men efter ett varv så slutade med en massa med mig hem. En ny gåstol till Astrid som jag fann billigt, en ny hink, stekpanna, kkömmisar, gröt, blöjor och typ chips. 

När vi kom hem så fick vi besök av Annika, hennes väninna och Pontus. Lite fika och snack, samtidigt som Astrid kämpade med sin mage. Blir nog ett samtal till BVC på måndag och se vad vi kan göra åt saken.

Men sedan vårt kaffe besök åkte vidare så har det varit lugnt. Vi tittade på hockey matchen mellan Malmö-Brynäs, skruvat ihop Astrids gåvagn, ätit middag och lekt en massa. 

Nu sover Astid i sin säng för ovanlighetens skull. Krävde dock att jag lade ner mig i sängen med henne för att få henne att stanna där. Men hon sover där och tills hon vaknar ska jag försöka få lite plugg gjort. 

#1 - - Isabell Hedberg:

Men så söt i den rosa kronan! :D