Kusin mys

Förmiddagen bestod av plugg så det är inte värt att skriva om. Men till eftermiddagen så packade jag och Astrid ihop oss, gick och köpte kakor för att sedan ta bussen till Gualöv. Astrid hann sova en liten stund här hemma innan jag lade ner henne i vagnen, där vaknade hon men hon låg helt blixt stilla tills vi anlände i Gualöv. Lade verkligen helt still och bara stirrade, men hon piggnade till sen. 


Lite lek för barnen, fick för oss och en massa snack. Trevligt!! Skönt att komma ut om inget annat, hade en smått tanke på att cykla dit. Men då hade jag nog inte kunnat gå imorgon på grund av tränings värk. Graviditet + mamma ledighet = otränade "cykel" muskler. Men de kommer tillbaka och då ska man nog töja cykla även till Gualöv. 

Vid 5 åkte vi hem och sen dess har jag hängt tvätt, vi har ätit middag och efter det tog vi oss en dusch tillsammans. Vilket mäck alltså, hade behövt 3 dubbel så stor dusch. Har dessutom mat från köket in till toan, i hallen ligger det också massa kläder, handdukar och Astrids blöja. Hela badrummet är blött men Astrid har fått jamasen på, en flaska välling och sover gott i sin säng just nu. Jag själv ligger på soffan, ska snart ta tag i allt för att sedan sätta mig framför datorn och plugga.