Fredags mys

Dagen är på väg mot sitt slut, Tobbe har gått till jobbet och jag har precis nattat Astrid. Hon ligger dock kvar uppe på mig men ska om en stund försöka lägga henne i sin säng. Suckar lite för mig själv när man inser att vi har hållit på med dessa nätterna i snart 3 månader. Allt började i samband med 8 månader fasen och ärligt talat ser jag inget ljus i slutet av tunneln. Men det vänder väl någon gång, just ikväll hoppas jag att hon vill ligga där i alla fall tills jag ska lägga mig och sova. 


Titta i fatt Paradis Hotel och göra det plugget jag egentligen skulle gjort tidigare idag står på mitt schema resten av kvällen. Det vill säga om Astrid vill sova i sin säng och inte vaknar hela tiden. Är så fruktansvärt trött på att ha det så här, men får bita ihop. Det är tur hon är så söt och att jag älskar henne så mycket som jag göra. Oavsett hur jobbigt det än är, så är det värt det 100 gånger om. Hennes leende, skratt, klappande händer, hoppande i soffan och allt hon gör blir man så fruktansvärt glad över. Hon är ett riktigt charmtroll mammas lilla ängel 😍❤


Middagen idag var föresten perfekt för denna fredag, jag har världens bästa man. Kunde inte önska mig någon bättre och att han dessutom är grym på mat får många plus i kanten! Plankstek stod på menyn i alla fall och även Astrid var glad över maten. Maten försvann snabbt efter som den fylldes på på hennes bricka, mos, kyckling och svamp stor hit!