Besök & hår färgning

Dagens är på väg mot sitt slut och idag har det varit en bra dag och har haft fullt upp. En lugn förmiddag med frukost, lek och så sov Astrid en stund och då passade jag på att göra absolut ingenting! 


Till eftermiddagen kom sedan Annika med lite fika, nån timme senare kom även Fanny och Hailey. Där i mellan så kom även Tobbe hem från jobbet så vi satt här hemma några timmar, drack kaffe, snackade och lekte med barnen. Astrid var det full fart på och även Hailey fick sitta och leka med en av Astrids aktivitets leksaker. Super spännande med ljud och ljus! 

Våra besökare skulle sen dra vidare men vi bestämde oss lite hastigt att hänga med. Blev middag på böckmans dit även Sebban kom så lite smått firandes av han födelsedag som varit. Maria kom också efter en stund och käkade, hon skulle ju komma till oss vid den tiden så. 

Hem igen där Maria har färgat mitt hår, gick bli mörkt. Tanken var rött men det är sjukt jobbigt och orkar inte med det just nu känner jag. Men detta blir nog också bra, har ärligt talat inte tittat in resultatet direkt. Får göra det imorgon. 

Sen ikväll har jag fixat lite med lite kläder som jag sålt och skall skicka iväg, legat och pillat på mobilen. Nu är vi dock ner bäddade i sängen och jag har Astrid i min famn. Vaknat första gången nu sen jag la henne till sängs för nån timme sen. Hur natten blir, återstår att se. 

Godnatt!