Äventyr

Idag har jag och Astrid varit ute och ränt. Följde först med Jessica hem till Fanny i förmiddags på bebis mys, fika och massa snack. Det var trevligt så blev några timmar där innan vi åkte hem åt igen. 


Här hemma så fick Astrid lägga sig och vila, ville först inte sova själv men lyckades få ner henne på en soffkudde på golvet. Så medan hon låg där och sov så passade jag på att göra middagen. 

Efter maten så kom vi till det stor projektet med att gå och skicka iväg ett paket. Ganska så stort paket och Astrid skulle jag lyckas få ner till Direkten, vill man så man kan. Dock efter jag lyckats bära ner dem båda till cykeln så inser jag att jag glömde Astrids hjälm uppe i lägenheten. Sjukt jobbigt livet blev, men fick springa upp med Astrid och hämta den. 

Svettigt värre men paketet blev iväg skickat och vi drog oss vidare till maxi. Där hämtade jag ut två klänning är jag köpt, skulle handlat lite också men så sunkig jag var så ville jag bara ut från affären och iväg från människor. Men jag var ju på det hållet så passade på att hälsa på syrran. 

Lite kaffe och snack där med nån timme, trevligt! Sen rörde vi oss hemåt igen jag och Astrid, varit hemma en stund nu. Astrid massa naning så hon fick natt blöja och en flaska, men trots massa trött är och hon också jätte envis och ska absolut inre sova. Står iställer här bredvid mig och äter på mina byxor, men hon somnar väl snart nog. 

En dusch, eventuellt lite plugg och bara slapp resten av kvällen. Nån timme till sen är dessutom Tobbe också hemma. Får väl prova klänningarna också, återstår och se om de passar. Förhoppningsvis gör väl nån av dem det så man har något till helgens dop.