28 år

Idag tog vi emot besök utav Annika, Fanny och Hailey, massa mys, fika och snack, det vanliga helt enkelt. Blev en heldag av det hela då sista person gick vid kvart över 5 Men det var trevligt dock så har inte Astrid kunnat sova alls idag! Varit vaken mellan 08 imorse till ungefär 19 ikväll, trött men envis och ska absolut inte sova när det finns folk här. Kan ju missa något och det hade ju inte varit så kul. Lika förveten som sin moder! 


Jag och Astrid tog oss en vända till netto sen fick jag slänga i mig lite middag här hemma. Sista timmen av Astrid vaken hade även Tobbe kommit hem från jobbet så vi fick underhålla henne innan hon fick en flaska välling och somnade gott. 

Kvällen har sedan bestått av Brynäs på tv, första matchen för denna säsongen av SHL. Jag har samtidigt pluggat, gjort en broschyr om Lagunen. Jätte konstig uppgift och vet inte riktigt vad jag ska lära mig utan av det men nu är det gjort. Asteks har vaknat en gång men somnade om ganska så snabbt.

Snart PH och sen väntar sängen.

Föresten, dagens bästa är nog när man får till sig att man är 28 år. I vanliga fall brukar folk tro jag är mycket mindre men jag vilar stadigt på 22 år i alla fall i 3 månader till.