Ullared

Gårdagens tripp till Ullared med mamma fick sina fynd. Däremot, fy fan vad det är jobbigt att gå där inne. Massa folk över allt som är ivägen, där man kan inte i lugn och ro gå och titta på saker. Men jag är nöjd med mina inköp ändå, sen resten av det jag inte fick med mig hem får jag inhandla på Emporia, och då är det ibland annat lite saker till mig själv och julklappar till Anton och Lukas.


Men hem fick jag med mig en massa saker till Astrid. 🌸Kläder 🌸Ytterkläder🌸Leksaker 🌸Badleksaker 🌸Sittdyna till vagnen 🌸Vällingburk 🌸Hängkrokar 🌸Örontermometer 🌸Speldosa 🌸Födelsedags present

Annars fick jag även med mig hem: 🎄Julklapp till Wille 🎄Julklapp till Hailey 🛍3 tröjor till Tobbe 🛍Byxor till mig  🛍Handdukar 🛍Jul matta 🛍Grenuttag 🛍Spel 🛍Vetekudde 🛍Värmeljus 🛍Lite små saker 

Astrid lär aldrig heller då följa med dit, jobbigt nog att gå där men ha ett barn där samtidigt som man måste ha koll på, men tack! Så den dagen då hon själv kan gå runt där får hon lov att följa med.