Tidig morgon

Ännu en natt är förbi och jag vaknade upp och tänkte, "gud vilken bra natt, Astrid har inte vaknat en gång". Sen öppnade jag ögonen och insåg att jag låg på golvet bredvid Astrid, när jag lagt mig där hade jag inget minne av. Men kom på den att Astrid faktiskt hade vaknat, hon fick en flaska sen måste jag somnat där med henne. 


Nästa gång hon vaknade var klockan sen halv 5 något. Gick och lade mig bredvid henne men hon la bara och vände och vred sig. Fick en flaska kvart över 5 - halv 6 något. Men till klockan 6 hade hon fortfarande inte somnat och då gav hon upp och började leka istället. Tobbe gick upp med henne och jag sov vidare till typ halv 10. 

Tobbe och Astrid hade somnat tillsammans här i soffan när jag steg upp. Så nu sitter jag här, Tobbe har vaknat men har Astrid uppe på sig. Väntar in att hon ska vakna igen så då får vi väl sätta oss och äta något tillsammans. 

Inga planer annars idag, mamma skulle komma en vända och hjälpa mig med plugget.