Sjuk, igen.

Men vad f*n, blev friskt för typ en veckan sedan frpn den förkylning jag hade. Sen blev Astrid lite förkyld på det och nu har det smällt till igen på mig. Värre denna gången än förra! 


Vilken otur jag och Tobbe ska ha då, jag menar säkert 70 % av alla gånger vi bestämt oss för att göra något så här nån av oss blivit sjuka. Han blev till exempel sjuk första kvällen i Malmö och jag blev sjuk när vi skulle åka in och äta middag inne i stan. 

Och nu sitter man här med en förkylning i både näsa och hals, ett huvud som känns 20 kg samt illamående som kommer och går. Vi har dessutom helgen uppbokad med att han och jag ska åka till Malmö, gå på utställning, shoppa och äta gott. Astrid ska stanna hemma med Annika och Pontus så det skulle bara vara jag och han. 

Vi åker inte förens på lördag så har några dagar på mig att bli frisk. 

#1 - - Carro:

Säkert Astrid som smittar er

Svar: Ja du, det är mycket möjligt att hon gjort.
Sofia