Möte på förskolan

Idag har vi varit på möte på Astrids förskola, idag fick hon dock inte följa med. Hon var lika glad ändå, fick ta en promenad med Jessica och Dacke istället, spännande! För mig och Tobbe på mötet gick det också bra och jag tror absolut att detta kan vara ett dagis som Astrid kommer trivas på. Vi fick en rundtur i deras lokaler och information om hur deras verksamhet fungerar samt en massa papper att fylla i. Har absolut ingen tvekan om att Astrid inte kommer trivas eller kommer ha en tuff inskolning. Jag känner mig dock lite kluven, hade kunnat gå hemma med henne några månader till, samtidigt som jag vet att hon kommer stormtrivas där och jag själv måste avsluta mina studier. Kommer säkert kännas lite bättre sen när man väl kommit in i det.  

Astrid kommer i alla fall gå på Gulsippan och börjar redan inskolningen om 2 veckor. 

Bild källa: Bromolla.se