Dagen som är förbi

En snabbis uppdatering får det bli innan jag lägger undan telefonen. Dagen har bestått av att i förmiddags kom mamma, Maria och Annika hit och tillsammans tog vi oss sedan till Ekohallen samt Maxi. Jag shoppade loss minst sagt men det mesta var ju månads inhandling till Astrid med blöjor, tvättservetter, välling, gröt och sådana saker. Får passa på medan mamma kör en och man har bär hjälp. 


När vi kom hem fick Astrid lunch sen gick hon och Annika ut på 2,5 timmes promenad. Jag själv passade på att plugga under denna tiden. Annika ska var här hela helgen nu med Astrid medan jag och Tobbe åker iväg imorgon. Även Pontus har kommit ikväll och han ska också vara här. Kvällen har annars varit lugn har inte gjort något speciellt direkt. 

Men nu är jag ner bäddad i sängen och skall sova. Godnatt! 

Kanske inte de bästa bilderna, men Hailey är ungefär lika gammal på andra bilden som Astrid är på första. 6 månader mellan dessa ögonstenar, helt otroligt!