Besök hos svärmor & öppna gruppen

Som ni ser på bilden ovan så hade vi en liten familje träff från Tobbes sidan igpr hemma hos Annika. Hon bjöd på middag, fika och en massa bus. Astrid gjorde också stora framsteg och tog ett steg utan att hålla i sig. Tar nog inte jätte lång tid innan vi har en Astrid springandes här hemma. 


Efter att ha spenderat nästan hela natten på en soffkudde på golvet hos Astrid så fick denna dagen börja med lite lugn och ro vid frukost bordet. Ingen skrik eller g
kladd, utan allt gick snabbt och lätt och hon åt sin gröt med god aptit. Stekte även upp lite bananpannkaka och fixade iordning vagnen. Tvättade dynan för nån dag sedan så den skulle på igen. 

Strax över 9 blev det sedan en promenad för att möta upp Sandra och Albin. Så drog vi vidare upp till öppna förskolan. Skit dryg väg att gå men med sällskap så är det inte så farligt. Barnen lekte av dig och vi intog lite frukost / mellanmål där. Tanken är att gå dit minst en gång i veckan med henne och förhoppningsvis får vi sällskap utan av Sandra och Albin och/eller så kanske Fanny och Hailey vill följa med nån gång också.

På vägen hem somnade Astrid snabbt och hon sov runt 2 timmar. Så när vi kom hem, så slängde jag av kläderna och la mig i sängen. Där lade jag och bara gjorde ingenting, helt underbart och perfekt! Lunch och nu har också Tobbe precis kommit hem från jobbet. Så nu ska jag slita skiva här och bara med min familj.