5 första steg

Kvällen är mot sitt slut och denna dagen har varit bra, fast vi inte har gjort så värst mycket. Natten var tuff och Astrid vaknade 1000 gånger, när hon sov så rörde hon runder. Jag fick ligga på hennes lilla mini madrass bredvid henne och snacka om smärta i kroppen när det var dags att stiga upp i morse. 


Men förmiddagen var lugn, vi tittade på film och lekte hon och jag. Till lunch tiden så somnade vi i soffan för att sedan bli väckt av postmannen. Knackade på och lämnade ett paket, snällt så slipper vi hämta ut det på maxi. Dock så har jag två paket där som väntar på mig. 

Eftermiddagen har varit nästan lika lugn, med sällskap av Tobbe. Fast medan jag var nere på Netto så passade Astrid på att ta 5 steg helt själv. Så duktigt hon är men det dröjer nog ett tag innan det släpper helt för henne. 

Nu ikväll har set varit plugg på schemat, jag ligger efter ganska så mycket i plugget nu. Så kommer förhoppningsvis och troligtvis en massa plugg nu inom det närmsta. Vill inte behöva stressa med det i sista sekund så. 

Om en stund är det lägg dags och idag är målet att sova så mycket som möjligt i min egna säng. Astrid sussar ganska så bra ikväll i alla fall, hör henne hosta och hon snorar fortfarande en del. Vaknat några gånger men somnat om ganska så snabbt.