God morgon

Tog 1 steg utanför ytterdörren innan och fall direkt ner på gången. Blixt halt!! I famnen hade jag dessutom Astrid och så har jag hennes två väskor, hjälmen och så nycklarna i andra handen. Gick bra och jag tog emot med knät, kunde dock inte resa mig så fick kasa bakåt på rumpan så jag kunde sätta ner Astrid och resa mig upp. Blev både kall och blöt om rumpan, varken hann eller orkade gå in och byta byxor heller. Tur jag skulle hem och inte någon annanstans i alla fall. 

Lämnat av Astrid på dagis nu och det kändes lite i ens mamma hjärta. Ville bara ta henne med mig igen, men ja så är det. Ser henne igen om 6 timmar, gud så länge det låter. Under denna tiden har jag några saker jag tänkt utföra: 

⚪Ringa min eventuella APL plats 
⚪Skicka in mina studier
⚪Göra färdig det andra av mina studier 
⚪Duscha
⚪Om jag hinner, ta en vila

Jag tänkte däremot börja med att äta lite frukost. Tobbe köpte frallor när han gick av imorse så det skall jag unna mig med och en mugg med varmchoklad.

Tobbe tog en bild på mig och  Astrid när vi vilade igår. Jag tycker om att ha henne nära.❤