Dagen som gott

Blev en kort dag i skolan idag, efter redovisningen fick vi självstudier resten av dagen. Så jag var hemma redan till klockan 11 vilket var super skönt! Har dessutom inte mycket plugg kvar att göra denna veckan så jag har spenderat dagen med familjen här hemma istället. 


Inte för att vi gjord så värst mycket, vi käkade lunch och sen skulle vi få Astrid att vila. Gick ju inte jätte bra så Tobbe tog ut henne i vagnen där hon somnade efter knappt 100 meter. Jag stannade inne och passade på att vila själv, fick sällskap av dem sen när de kom hem igen. Så jag sov väl 2 timmar, Astrid 2,5 och så var Tobbe med här i sängen och glodde i telefonen. Fick väcka Astrid till slut och det märktes nu ikväll att hon sov senare och längre än vanligt. Fick inte henne att somna förens efter klockan 8 och hon brukar vilja sova vid halv 7. 

Nu har Tobbe i alla fall dragit till jobbet, jag har hängt upp tvätten och packat Astrids väska för imorgon. Hennes första dag på dagis på riktigt, ska bli kul och intressant och se hur det går. Verkligen skönt att jag ändå är hemma hennes första dagar. Känns lättare för en själv, hade varit jobbigt och varit långt i från och veta att man inte kan komma till henne snabbt. Däremot så tror jag absolut att det kommer gå bra imorgon för Astrid. 

Men nu ska jag glo lite på tv och sen försöka få lite sömn. Hoppas att vi får en lugn och skön natt. 

Bjuder på lite bilder som Tobbe skickade till mig när jag var i skolan. Vårt lilla energi knippe, blir så glad varje gång man ser henne.