Bild bomb från Astrids kalas.

När jag tänkte på dekoration till kalaset var det klart för mig att hela dagen skulle handla om Astrid. Så lägenheten fick prydna av bild på framför allt Astrid. Blev nöjd, blev inte för mycket eller för lite, hade ballonger också men de ville sig inte hålla på plats där jag placerat dem. Ingenting ville egentligen som jag ville, utan minst 10 gånger om trillade dekorationerna ner typ. 

Omgång 1 av dagen fick vi besök av Lisa, Fredde och barnen, Sandra och Albin, Maria och Linnéa. Vi bjöd på hamburgare buffé och till tårtan kom även pappa. 


Tårtan var också precis som jag önskat mig, prinsesstårta med vit marsipan och hjärta. Beställde från Kopparträdets i Sölvesborg och de gör ju super goda tårtor! 

Många fina presenter fick hon, massa bus och lek! 

Omgång 2 blev senare på eftermiddagen och ännu en gång serverades det både hamburgare buffé och tårta till våra besökare. Hade ju även bakat på förmiddagen så bjöd ju också, även under omgång 1 på kärleksmums som blev prydna med Astrids ansikte. Hur söta blev inte dem då? Denna gånger var det i alla fall besökare från framför allt Tobbes sida, Astrids farmor, Sandra, Matte och barnen, Fanny och Hailey, Sebban, Pontus, Jessica och även Astrids mormor. 


Fler fina presenter fick hon och det var full gång hela tiden här hemma. Barnen som sprang om kring och busade. Astrid var trött då hon inte vilat på hela dagen men det stoppade inte henne. 

Astrid fick så många och fina presenter och allt utav det hon önskade sig. Fanns inte något som inte kommer komma till användning här hemma. Vi är så tacksamma för all den kärlek Astrid får utav familjen och att ni ville dela hennes första födelsedag med oss. 


Hon fick nallar, kläder, mätsticka, födelsedags boken, dockor, leksakskub, spargris, overall, en anka, smyckesskrin present kort på Polarn och pyret samt då sulky vagnen.