Vara ute

Dagen går mot sitt slut och jag tänkte jag bara snabbt skulle göra en uppdatering här. Dagen går varit bra och trots grått och trist väder så har det ändå varit behagligt och vi har kunnat vara ute. 


Började med att jag och Tobbe var på maxi, medan Astrid var med sin farmor. Kändes konstigt att inte ha med Astrid men det gick så klart bra. Sen innan vi drog oss hem åt igen så fick det bli en kopp kaffe.

Väl hemma har vi suttit här utan för och spenderar våran tid tills dess att jag skulle gå. Hade inbokat möte med studievägledaren här i Bromölla så att hon skulle hjälpa mig med ansökan till CSN. Tog ett bra tag men det kändes som att veckorna och poängen blev rätt, tills jag kom hem och insåg att vi har räknat en vecka fel. Så får ringa tillbaka dit igen imorgon och se om hon har tid för att träffas och se vi kan få till det. Så fruktansvärt tradigt att hålla på men ja får se imorgon hur det blir med denna saken. 

Annars idag så har vi ätit steken vi skulle ha ätit igår, alltid lika gott. Astrid gick dock inte smaka, trött och gnällig var hon varit hela kvällen och intresset för mat fanns inte. Jätte trött men inte ska man sova men efter ett bad, lite mys i soffan med både mig och Tobbe, fot massage samt lite pill med nappen så blev hon till slut så utmattad att hon kunde somna vid tutten.

Sedan har jag plugga lite och förhoppningsvis är jag färdig med första srudieenheten. Skulle skriva en reflektion om källkritik, men ska läsa igenom och se imorgon. Så får jag skicka in den där efter. Sen är den bara resten kvar att göra och helt färdig blir jag först februari nästa år. 

Avslutar kvällen med att se sista avsnittet av dokumentären Fallet Kevin, skrivit här och nu är det lägg dags. Godnatt! 

Hade varit så mysigt att bada med henne men vi två fick absolut inte plats i hennes badbalja...