Välkommen till världen

🎀3/5-2017

🎀21.12
🎀3315 g 
🎀51 cm 
🎀HAILEY

Igår kväll kom Astrids efterlängtade kusinen till världen, en liten söt flicka. Så kul och så stort Grattis till Fanny och Freddy till ett sådant litet mirakel. Super kul att Astrid får en kusin som är runt samma ålder som henne själv. 6 månader är dock mycket nu men inte sen när de blivit lite äldre.


Nu längtar jag i alla fall ännu mer efter att få ett syskon till Astrid. Även om en förlossning är det sista jag vill vara med om igen så överväger allt annat runt om kring. Men det dröjer, plugget skall bli färdigt första och främst.

Sitter med Astrid i sängen nu och är jätte trött. Tobbe kom hem strax efter klockan 6 imorse med frallor som jag sa jag skulle äta med honom. Men fortsatte bara att sova, kol aldrig upp ur sängen. Den vid 7 vaknade Astrid och varit vaken med henne sen dess. Hon åt en slurk den har hon legat här bredvid och lekt. Men nu landat vid tutten igen så hoppas hon somnar snabbt så jag med kan få lite sömn till.