Trötter

Godmorgon! 

I natt var jag verkligen så trött när Astrid vaknade. Orkade inte titta eller sitta så blev tvungen till att lägga mig ner med henne vid tutten. Jag slocknade säkert på 2 sekunder och det gjorde väl Astrid också efter en stund. Hon har alltså fått sova här i sängen med oss, jag vaknade sen och försökte bära Astrid till hennes egen säng.  Var inte lika varmt och gosigt där som hos oss så hon vaknade strax efter igen. Hade ingen energi att ens försöka så hämtade henne igen och vi somnade om tillsammans. Hur mycket klockan varit har jag dock ingen uppfattning av. Så om det är inprincip hela eller halva natten vet jag inte. Mitt bröst var dock spänt nu på morgonen men fått ligga på ett håll hela tiden så det bröstet har legat spänt i några timmar. 

Vid bröstet ligger hon igen i alla fall och jag får väl se om hon kan sova lite i sin egen säng efter att hon har somnat om. Hade varit skönt så att en annan också kan få sträcka ut sig lite.