Sov Astrid

Fredag idag och vi åt goe frukost med både prinskorv, köttbullar, bacon, kokt ägg och stekpotatis. Även Astrid fick smaka lite korv och det tyckte hon var gott. 


Sen har vi suttit här utanför, haft ett snabb besök av Annika på en kopp kaffe. Men mest bara suttit där och varit. Astrid la vid tutten men när jag reste mig för att lägga ner henne så vaknade hon. På sig vid tutten igen i 2 minuter sen skulle hon vara uppe istället. Men nu strax innan Tobbe gick till jobbet så lyckade han få henne att somna och få ner henne i spjälsängen. Så ny har jag mig en välbehövd egentid, ska betala mina räkningar och se om jag hinner läsa lite på plugget. Hoppas på att Astrid kan sova en liten stund i alla fall... Men jo visst, precis avslutade meningen och hon vaknade, men får väl vara glad för 25 minuters vila någon annan stans än i min famn. Får skriva mer sen.

Bilder från igår kväll