Senaste

Dålig uppdatering senaste dagarna men inte kan man alltid ha tiden till att skriva här. Nu har jag det dock medan jag sitter och väntar på att Astrid ska äta upp och somna om. 


Dagarna har spenderats här ute för det mesta. Njutit av värmen, haft besök av Tobbes systrar, mamma samt min syster Maria. Perfekt för vi har skugga där fram under hela dagen så Astrid får också vara med i famnen, i gåstolen, i matstolen och sen även på golvet i hallen. 

Igår fick vi inte mycket sömn, Tobbe jobbade natten och jag kom inte heller till ro förens 5 på morgonen. Blev inte mycket sömn där efter heller för Astrid skulle ju också äta och leka i mellan åt. Kändes i så väl i både kropp och själ att man knappt sovit. Så vi var bara hemma, satt här ute, stekte korv till middag och sen skulle vi mysa till det lite på kvällen. Blandade dipp till chipsen som vi inte ens rörde, startade en dokumentär som vi aldrig såg färdigt. Vi båda somnade väldigt snabbt efter vi landat på varsin kudde i soffan. Klockan var väl runt 8 på kvällen, vid 9 vaknar vi till och då går vi och lägger oss i sängen. Klockan är nu 3 på natten och känner mig redan utvilad. Men några timmars sömn blir det. Idag ska vi få besök på förmiddagen av Linnea och Maria. Sen i eftermiddag ska vi hem till Tobbes syster på lite födelsefirande, familjesamling, mat och trevligheter.