Klädpaket

Ute på språng idag med början att gå hem till Sandra för en kopp kaffe vid lunch. Så kul att man märker att det inte bara Astrid som jätte snabbt utvecklas och lär sig nya saker. Utan Sandras son gör detsamma och det är helt fantastiskt. Jag menar Astrid har typ bara över en natt lärt sig sitta utan stöd, fortfarande lite vingligt men blir bättre för var dag. Igår snackade jag och Tobbe om att hon skulle lära sig krypa och hur hon försöker ta sig framåt. Sen idag står hon och "juckar" vilket är ett steg närmare att verkligen ta sig framåt. Skulle inte förvåna mig om hon imorgon helt plötsligt gör det! Tiden går verkligen jätte snabbt och vi hinnerr inte riktigt med hennes utveckling. 


Men efter Sandra gick jag vidare hem till Lisa, tråkigt att bara vara hemma. Så blev mycket snack och tiden den tickade på. Dags att dra sig vidare för att hämta ut ett stort paket med massor av kläder till Astrid som jag nu sent ikväll har packat upp. Så nu är vi definitivt redo för sommaren och för storlek 68. Bättre begagnat för ca 600kr, helt klart nöjd med detta. 

Annars ikväll har Astrid varit ganska gnällig, kvällarna har börjat bli utmanade här hemma. Hon är jätte trött, ledsen, vägrar bröstet  men samtidigt som hon kan vara pigg och glad stundsvis. Svårt att få henne komma till ro och somna, men det går ju till slut men hinner inte göra något annat på kvällarna för min del. Men det är väl en fas eller så, bara att vänta ut det så blir det säkert bra igen efter ett tag. 

Även tappat min mobil i toaletten ikväll, lägg aldrig mobilen i bakfickan... Men det gick relativt bra, den funkar i alla fall. Högtalaren har blivit dålig men funkar och på/av knappen verkar bugga lite. 

Har nu precis ätit lite med Tobbe och ska alldeles strax bädda ner oss i sängen. I natt ska faktiskt Tobbe få ta Astrid för första gången. Hur det kommer gå märker vi, funkar det inte så får hon komma till mig och bli omnattad. Man vet inte förens man har testat, hoppas bara mina bröst kan ta en natt utan att eventuellt bli tömda. 

Vad som fanns med i klädpaket:
🎀 15 långärmade body
🎀 3 kortärmade
🎀 11 klänningar
🎀 4 jumpsuit 
🎀 4 långärmade tröjor
🎀 11 byxor 
🎀 3 pyjamas 
🎀 2 set