Igår & Idag

Hade en jätte bra dag igår i den stekande solen. Vi bestämde oss för att spendera dagen med Jessica och Annika, grilla och dricka gott. Så vi hade det trevligt, Astrid blev lite gnällig men troligtvis på grund av att det var så varmt. Drack massa vatten under hela dagen och sen till kvällen slocknade hon snabbt.



Idag är det mors dag och det är min dag! Men det är inget speciellt så sett, vi har varit ute på en promenad innan idag. Gick och tittade på konsten på lerlagret. Vet inte vad jag ska tycka, snyggt gjort men inte riktigt min stil. Var sugen på kulglass men var inte så fint väder för det men en fika på Böckmans fick det allt bli. 


Sen har vi varit på babysim, Astrid hann dock inte riktigt vila ut inför detta så hon var lite gnällig där i. Tobbe badade med henne så de hann i alla fall dyka tillsammans. Sista gången idag, har gått alldeles för snabbt dess 7 gånger. Men kul och mysigt har vi haft det. 

Astrid sover nu, maten står i ugnen och vi har inga mer planer för dagen. Jag ska se om jag kan få lite plugg gjort. Den bara massa mys med min älskade familj. ♡

I mors dag present fick jag förresten hotell övernattningen i Malmö vi ska på om nån vecka. Helt perfekt! Skönt att komma iväg lite men familjen över en helg.