Hälsade på Jessica

Hamnade upp hemma hos Jessica istället för oss Sandra, men det var lika trevligt det över en kopp kaffe. Astrid sysselsatte sig på golvet, snurrade runt och försökte ta sig framåt. När hon sp klart inte skulle äta upp allt hon såg. Skönt att inte spendera hela dagen här hemma och dryga. 


Men när vi väl var på väg hem åt så var Astrid inte alls lika glad längre. Skrek och vred sig i vagnen, fick ta upp henne till slut.  Hellre ont i ryggen än i hjärtat! Gör ju ont i mammas hjärta när hon är så ledsen men har haft ont i ryggen nu på senaste. Bärselen är ju inte alls ergonomisk heller och gör ryggen definitivt inte bättre. Tur vi inte hade långt hem i alla fall. Tänkt boka till för lite massage men är för snål för mitt eget bästa. 

Väl hemma var hon lugn så tänkte jag kanske skulle hinna med att slänga ihop min middag. Koka pasta och hacka upp lite sallad men Astrid var väl nöjd 5 minuter sen var det kört. Så har blivit väldigt fram och tillbaka med saker hela kvällen med Astrid. Då menar jag verkligen fram och tillbaka för hon har varit så trött men verkligen inte velat sova. 

Laga mat
Mata/natta Astrid
Laga färdigt middagen
Äta lite
Mata Astrid
Äta lite till
Försöka natta Astrid
Tar bara lite middag till, var ju gott
Astrid massa trött, ny blöja, pyjamas på och sen gos i soffan. 

Halv 10 var hon sedan nerbäddad i sin säng. Sen dess har jag sedan plockat undan lite i tv rummet, stekt kyckling till Tobbe som kommit hem från jobbet. Titta på Tattoo Fixers och nu är det väl lägg dags?