Fredag kväll

Astrid sover och Tobbe är på jobbet, egen tid och perfekt för att ta tag i plugget. Jo visst, inte ens avslutat 1 mening sedan jag började för cirka 2 timmar sedan. Nej, ikväll händer det inte mycket i det dokumentet och får försöka ta tag i det en annan dag istället. 


Blåste kallt nere på fotbollen men de vann i alla fall med 6-0. Kan dock inte påstå att jag tittade så värst mycket på fotbollen. Pontus spelade inte första halvlek och under den andra när han väl spelade var Astrid missnöjd. Trött och ville inte ligga i vagnen, sova i vagnen ville hon ju absolut inte och jag ville inte ha henne uppe heller på grund av att det blåste och var kallt. Kan inte ha henne i bärselen heller på grund av ryggen, men det gick bra ändå. Väl hemma så åt hon och sedan somnade hon som en stock! Pontus fick även en födelsedags present, han har ju ändå fyllt tonåring. 

Nej, nu ska jag ta mig något att äta, bädda ner mig i sängen och försöka få lite sömn. Sov ju inte jätte bra förra natten med Astrid hos mig. Imorgon hoppas vi på fint väder då det är Våryra.