Design

Liten snabbis nu innan Astrid har ätit färdigt och jag skall lägga tillbaka henne i sängen. Idag har jag varit med Sandra och vi tog oss en promenad upp till församlingshemmet för att vara med på öppna förskolan. Sagt länge att vi skulle men aldrig gjort men nu har vi! Mycket mammor och barn där idag så det var ju kul. Hade sedan följer hem till Sandra också då jag ändå skulle till filmgiganten. Men blev att jag stannade på en kopp kaffe också.


Inom maxi, hämta ut Tobbes paket, handla för middagen, gå till filmgiganten och sen väl hemma blev det en dusch. Sen ikväll har vi ätit middag, nattat och gosat med Astrid och sedan har jag suttit vi datorn. Gick ihop med Maria och köpte office så nu har jag det på datorn och kan på riktigt påbörja mina studier. Fastnade dock på annat på datorn ikväll och gjorde om designen på bloggen, men det ser man bara då man inte öppnar i en mobilanpassad sida. Dock är den nya designen väldigt lik den mobilanpassade.