Bebismys

Idag tog vi oss till Gualöv för att träffa den efterlängtade lilla Hailey och hennes familj. Men gud, jag smälte när jag såg henne! Så liten ju, kan knappt tro att Astrid har varit så liten. Där bjöds i alla fall på kaffe, snack och bebis mys, verkligen jätte kul att få träffa den nyblivna familjen. Astrid blev helt plötsligt jätte stor och ingen liten bebis längre. Ser redan framemot att träffa dem igen och att få se Hailey och Astrid växa upp tillsammans kommer bli kul. 6 månader mellan dem, vilket är jätte mycket nu men inte sen. 


Vi har även idag fått träffa Lisa och barnen, då Lukas var här medan Anton klippte sig. Jag, Tobbe och Lukas spelade en omgång Fia medan Astrid satt i gåstolen. Inte riktigt fattat att hon ska gå och ta sig fram i dem men att äta på de olika delarna är dock gott tydligen. När Anton kom tillbaka efter klippningen fick jag mig en chock! Riktigt stilig han blev och det gick upp till mig att han längre inte är ett litet barn utan verkligen snart är i tonåren. Liten har blivit stor!! Tiden går verkligen så fort när man tänker på de barn man har runt om kring sig.

Mat, mys och sen har det inte hänt mycket mer idag! Varit lite rastlös nu på kvällen men känns som det är för sent för att göra något. Skulle tittat på Kalla fakta ikväll och hade satt alarm på att det skulle ringa 10 minuter innan det började. Så vi missade typ halva programmet, ska väl se resten och sen är det läggdags.