1 års studier

Mötet gick bra och om jag följer sen studie planeringen vi la upp idag kommer jag bli färdig med utbildningen ungefär vid denna tiden nästa år. Ska studera på 50 % så jag har tid på mig med uppgifterna. Sen blir det till inriktningen vid slutet av året som jag går upp till 100%. Ska bli skönt att ta upp studierna igen i alla fall, så att jag kan få det färdigt. 


Astrid hade varit snäll under hela mötet inte förens vi skulle gå hon blev ledsen igen. Trött och ville inte sitta i vagnen, så bara henne ner till bussen. Sen medan vi var påväg till tågstationen så somnade hon och vaknade sen när vi nästan var hemma i Bromölla. Inom maxi och sedan var det minsann skönt att komma hem. 

Tobbe till lagade en hel kyckling i ugn som vi åt medan Astrid fick lite korvstroganoff. Lekt lite på golvet, jag har skrivit inte i sångboken, gosat i soffan och tittat på Emil i Lönneberga. Nu sover Astrid i sin säng, Tobbe tittar på Hockey och jag skriver här. Blir väl att jag sysselsätter mig med mobilen. Alternativt att jag fortsätter med boken, fast jag hade faktiskt kunnat skruva ihop vårt nya bord. Mamma kom ju inom idag också, köpt balkongmöbler till oss på hem vägen från jobbet. Hoppas bara det får plats men det gör det säkert. 

(Det skall fyllas i och färgläggas).