Sjuk

Hemsk natt där jag frös något jävulskt, ont i hela kroppen och mådde riktigt illa att jag var tvungen att spy. Fick knappt någon sömn och när Astrid vaknade halv 5 imorse var jag helt förstörd!! Så Tobbe fick ta henne, ge henne en flaska ersättningen sen fick hon ligga vid tutten för att somna om. 


Hela dagen har jag sett mått skit! Förkyld, ont i hela kroppen jag knappt kunnat bära Astrid. Varit trött och bara varit helt slut. 

Tobbe har haft Astrid mesta dels av dagen men medan han var på möte så fick jag hjälp här hemma av Annika. Jag har spenderat mesta dels av dagen i sängen så fick Annika och Astrid mysa en massa. 

Nu mår jag lite bättre så det är skönt, hoppas det fortsätter på detta hållet. Dock fortfarande ont i kroppen och förkyld. Tobbe ska troligen jobba imorgon så då är det bara jag och Astrid. Ta i fatt den missade mys tiden från idag förhoppningsvis. 

Detta får man för man varit kaxig och sagt hela tiden att jag aldrig blir sjuk...