Shopping

Idag blev det en dag på stan för att främst  köpa förlovningsringar till oss. Mycket att välja mellan men vi var ändå överens om vad vi ville ha. Så får åka in igen nästa vecka och hämta dem, bild kommer då. 


Tobbe fick också med sig stort och t-shirt och sen en massa Newbie kläder till Astrid. Så nu har hon en massa nytt för vi köpte kläder till henne i Malmö också. 

Jag själv var ute efter midsommar kläder men det slutade bara i frustration och ett dåligt självförtroende. Massa fina kläder men ingenting för mig, mer eller mindre. 90% av allt kan jag inte amma i och resten gör så jag ser ut som en potatissäck. Hade en klänning i åtanke som jag ville ha men alltså det var så fruktansvärt fult, såg inte klok ut. Men hem kom jag tillslut med en ny tröja och byxor, inte vad jag tänkt mig men det fick duga.

Drog oss sedan hemåt men när vi gick på tåget så fick vi punktering på ena hjulet på vagnen. Det sög ju ganska så mycket då vi hade tanke på att gå inom apoteket och filmgiganten väl i Bromölla. Tog bussen istället från tågstationen till hem direkt. Så tacksamma sen för att Fredde kunde hjälpa oss med att laga hjulet och vi har dessutom redan fått hem det så det gick snabbt. 

Trötta och sletna när vi kom hem så har vilat, mys och busat en massa! Astrid är verkligen aldrig still, bara när hon sover. Super kul men när man är trött, sleten och lite förkyld så gör det absolut inte mig något om hon tar lite längre tupplurer. 😅

Men nu ska vi fortsätta busa, fixa lite kvälls middag och så bara en massa gos resten av kvällen. Troligtvis blir det film i sängkammaren för mig och Tobbe.