Plugga

Efter en helt underbar helg är det dags att återvända till vardagen och ta tag i allt det man lämnade här hemma. Jag skulle ha gjort färdig plugget innan vi åkte men så blev ju inte fallet. Så här sitter jag vid datorn för att plugga men motivationen till att göra det är långt här i från. Det måste göras så jag får kämpa på! Har ju inte jätte mycket kvar av detta delmomentet och det skulle varit så skönt att ha det färdigt så att man kan gå vidare. Längtar ihjäl mig efter att bli färdig med denna utbildningen!!
 
Annars så behövs det lite städ gjort här hemma men får troligtvis bli till en annan dag. Om inte vädret det förvärras och börjar regna ska jag och Astrid dra oss ut sen för att gå på sista föräldragrupps träffen. De hade bokat in en barnvagns promenad idag men får väl se om det blir ändrat till att vi ska göra något annat.