Min onsdag

Då går denna dagen också mot sitt slut och jag är ner bäddad bredvid min sjukling till sambo. Kommit plötsligt ikväll och vi hoppas att det försvinner lika snabbt som det kommit. Men som han mår just nu så ser det inte bra ut tyvärr. 


Men dagen har bestått av mer än så här, jag och Astrid har busat en massa. Hon höll mig vaken i förmiddags när jag bara ville sova! Hon är ju aldrig still så finns ingen större risk att man råkar somna med henne i farten. Vågar inte heller, så rädd att hon ska ramla ner från sängen varje gång hon är här typ. 

Vi har även fått besök av mamma en vända idag som var nere i byn på lite ärenden. Är ju alltid trevligt men blev ingen längre stund. När Tobbe sedan kommit hem från jobbet och mamma hade gått igen så drog vi oss ut i det fina vädret. Tog en promenad och köpte varsin glass till oss nere på Direkten arenan. Hade förhoppningar att Astrid skulle somna i vagnen men det gjorde hon inte så fick bli amnings gos i soffan när vi kom hem. Sedan Middag och efter det har Astrid varit på högvarv hela kvällens tills hon somnade gott.

Resten av kvällen har jag sedan suttit med mina studier och äntligen skickat in studie enhet 2, bara typ 5-6 kvar att göra i denna kursen. Så blir inte direkt nån paus utan får köra på direkt, möjligtvis redan imorgon på nästa arbete. 

Ta en värktablett för min ömmande höft, lägga ner mobilen, släcka ner tv efter Tobbe tittar på film här inne och sedan är det dags att försöka sova. Godnatt med er!