Mamma

Efter en hel dag med mamma är jag helt slut. Hon kom hot i förmiddags och hämtade upp mig och Astrid, vi skulle på Tosteberga loppis. Dock började det regna precis som vi hittat en parkering så vi körde där ifrån igen. Se  har dagen spenderats hemma hos mamma, där det blev lite fika, middag och massa bus med Astrid. Vi tittade också igenom lite foton så fick mig hem en bunte bilder på bland annat mig själv, mormor och morfar. 


Ser Tobbe i Astrid när jag ser på henne och har svårt att se drag från mig. Men när man jämför bilder från när jag var liten så ser man verkligen likheter. 

Sen vi kom hem har jag nattat Astrid, pluggat och nu sedan Tobbe kommit hem från jobbet har vi tittat på Nice Guys, jätte konstig film och vet inte riktigt vad jag tycker. Men nu vill jag bara sova faktiskt och skiter i slutet av filmen. Dessutom säger Tobbe redan somnat också.

Bjuder på en bild på mig och mamma. ♡