Fun in the tub 💩

Pigg och glada, uppe klockan 7 idag nĂ€r Astrid bestĂ€mde sig för att vi inte skulle sova mer. Amning och lite lek i sĂ€ngen sen fick vi minsann dra oss till tv-rummet sĂ„ att Tobbe fick sova i lugn och ro. Astrid fick ner till golvet och leka medan jag tog stunden till att plugga lite. I alla fall tills Astrid blev uttrĂ„kad sĂ„ dĂ„ tog hon sig en vilo paus hĂ€r bredvid mig i soffan, rĂ€ttare sagt hon vĂ€grade slĂ€ppa tutten typ och suttade nĂ€st in till en timme. 


Lite mer lek sen fick det bli frukost för oss. 1 st bajs blöja innan det och lyckades inte fĂ„ pĂ„ nĂ„gra klĂ€der pĂ„ Astrid efter Ă„t sĂ„ hon fick Ă€ta i bara blöja. SjĂ€lvklart gröt över allt sĂ„ raka vĂ€gen in till duschen, hon skulle Ă€ndĂ„ bada/duscha idag sĂ„. 

Nu Àr vi tillbaka i soffan och Astrid ligger vid tutten. Jag skriver hÀr sen ska jag starta nÀsta avsnitt av Gosip Girl. SkÀmtade med Tobbe hÀromdagen om vi skulle se det och nu gör jag det. Brist pÄ annat att se pÄ sÄ tÀnkte jag skulle ge det en chans. Sett pÄ tvÄ avsnitt nu men fÄr se om jag fortsÀtter sen. VÀntar i alla fall pÄ besök ocksÄ, bebis mys med Fanny och Hailey idag hÀr hemma. Vi ska passa pÄ att ta lite fina bilder pÄ Hailey, vilket pÄminner mig att jag mÄste sÀtta batteriet pÄ laddning sÄ fÄr skriva mer sen innan jag glömde det igen.