Inta sängläge

Godkväll! Inte hänt mycket denna dagen, bara varit hemma. Fick besök av Annika tidigare så vi tog en kopp kaffe över lite fika och sen fick hon mysa en massa med Astrid. Sen har dagen gått förbi snabbt! Ammat, lekt, ätit middag och bara varit.


Har försökt plugga så mycket som möjligt ikväll så att jag kan skicka in delmoment 2 så snabbt som möjligt. Det går alldeles för sakta just nu med studerande och måste få upp motivationen och fokusen för att få detta färdigt. Om inget annat måste jag verkligen börja ta mig tiden till plugget! Det skulle inte blir så lätt som jag föreställde mig att gå hemma med Astrid och samtidigt plugga. Det krävs minsann disciplin men det har jag, behöver bara komma in i det. Innan läggdags för Astrid fick jag i alla fall sällskap av henne, inte super lätt med tanke på att hon är väldigt klåfingrig men sista tidens motto fick råda, "en mening är bättre än ingen." 

Nu ska jag i alla fall avrunda plugget och bädda ner mig i sängen. Varit så trött de senaste dagarna när Astrid vaknat, så ska lägga mig lite tidigare ikväll tänkte jag. Imorgon vankas det en ny dag och jag håller tummarna på fint väder.