Förlovning i Malmö

Helgen i Malmö har varit allt över förväntan och jätte mysigt att komma iväg med min älskade familj. 


Sällskap fick vi i lördags av Jessica, Lotta och Veikko så vi åkte ner tillsammans. Kollade lite affärer och sen satte vi oss på Gustav Adolf torg, tog lite dricka, jag köpte mig en glass och hade det allmänt trevligt.

När vi sedan kom upp till hotellet hade Tobbe en överraskning till mig. Choklad och rosblad på sängen, Rosor, choklad och en fråga på bordet. Min Tobbe han kan allt när han vill, romantisk och helt underbar. Ett självklart ja när han frågar om vi ska gifta oss. 

Ett bröllop får vi dock se när det händer, men en förlovning är allt ett löfte till vår kärlek. ♡♡ 

Till kvällen mötte vi upp sällskapet sedan innan samt Tobbes kompis. Vi gick och åt god mat på Stekhouse och hade sen en trevlig kväll. 

På söndagen var det bara massa mys för mig, Tobbe och Astrid som gällde. Vi tog sovmorgon, åt hotell frukost och var sedan ute några timmar och shoppade. Blev typ bara kläder till Astrid dock, jag var ute efter midsommar kläder men hittade inget, dock blev det även en tröja till mig. 


Tillbaka till hotellet där det blev lite vila innan vi tog oss ett bad. Massa mysigt med ett badkar, önskar vi hade det här hemma. Men vi drog sedan ut igen på en liten promenad och så fixade vi lite käk och gott inför kvällen. Astrid somnade relativt tidigt och jag och Tobbe la oss för att se på film. 

Idag blev det hemgång, men först frukost, lite vila och sen packade vi ihop och gick. Välkomnades hem med världens skit väder. Men vad gör det, blivit en lugn dag här hemma sen vi kom hem. Varit nere på Netto och handlat, Tobbe lagade till en kyckling sen har Astrid legat massor vid tutten. Mycket intryck i helgen så hon har varit trött idag. 

Även om det varit super mysigt att spendera helgen i Malmö så är det skönt att vara hemma.