30 års kalas

Idag har vi spenderat eftermiddagen med att fria Fredde som fyllde 30 år igår. Där bjöds på både smörgåstårta och vanlig tårta, massa gott. Barnen busade omkring och Astrid var med pigg och glad, underhöll oss vid bordet. Massa mys med moster (Lisa) hann hon också med. In i det sista kom jag på en bra present att ge till honom. Fick bli en "metall korg" fylld med lite olika öl sorter samt snacks och ölkorv. Kunde dock inte frakta detta själv så mamma kom inom i förmiddagens och hämtade och lämnade presenten.


Vi var hemma igen strax efter klockan 18 och fick ta henne i bärselen hela vägen hemma. Nyvaken och ville absolut inte ligga i vagnen!! Tog lite längre tid men hem kom vi och här blev det tutte med tron av att hon skulle somna för natten. Men hon var uppe nån timme till, lekte med Tobbe innan jag nattade henne. Har även pluggat lite ikväll, känner att jag inte riktigt finner eller tar mig den tid jag egentligen behöver till plugget. Men ligger före planering för tillfället så det går, kommer nog bli kämpligare i höst men det löser sig! 

Ner bäddad i sängen som det är nu och Tobbe ligger och tittar på fotbollen här. Massa tråkigt!! Kunde inte bry mig mindre så ska sysselsätta mig med mobilen innan det är dags att släcka ner och sova. 

Tog själv inga bilder idag, på grund av att min mobil suger men tog några av Lottas så jag hade lite att visa upp från kalaset.