Tröttis

Då är denna dagen också på väg mot sitt slut och jag är massa trött! Astrid har varit lite gnällig idag men det troligtvis på grund av magen men det går åt rätt håll i alla fall och hon är ju ändå pigg och glad också. Vi tog oss i alla fall en promenad tidigare och bestämde oss för att ta en titt inom Lisa för lite snack. Blev inget jätte långvarigt men Astrid hann med att busa med moster i alla fall. 


Väl hemma så hade även Tobbe vaknat och påbörjat dagen. Han tog Astrid och jag satte mig med plugget. Så nu har jag trots stora funderingar äntligen svarat på frågan om vad jag har för åsikter om att ställa diagnoser. Nu ska jag bara gå vidare till nästa fråga...

En tripp till Netto för att handla och sedan foixade vi till mat. Falukorv och mös till oss och sen testade jag även att göra kikärtsbiffar till Astrid. Vad hon tyckte kan jag fick inte svara på för hon satt mest och pillade på det samtidigt som hon gnällde. Fel tajmat med middag men det gick bra ändå. 

Fick även med Tobbe ut på en promenad upp till maxi tidigare ikväll för att hämta ut ett paket. Vi slängde ju alla de säkerhets sakerna jag köpte på Ikea så fick beställa hem nytt. 

Bus och nattat Astrid, Tobbe har gått till jobbet och jag sitter nu ensam i sängen. Trött men jag hade ju velat få lite mer plugg gjort. Tanken var ju att plugga ikväll men Astrid somnade ganska så sent sen drar man sig en aning mycket när man inte alls vill. Men några meningar skall jag försöka få ner innan jag släcker ner och lägger mig.