Plugg

Bytte ut Tobbe mot Astrid imorse efter han hade gått till jobbet, sov tillsammans nån timme till hon och jag. Men ligga i sängen kan man inte göra hela dagen så vi steg upp och fixade till lite frukost. Kladd av leverpastej samt brödsmulor ÖVERALLT och inte den minsta sked med gröt fick det bli idag, sen ägg macka till mig själv. 


Nu är jag dock ensam, Annika var här och hämtade Astrid för en liten stund sedan. Spendera lite tid med farmor och Jessica medan jag framför pluggar. Så tråkigt men måste verkligen göras! Har 1 månad kvar sen skall denna kursen vara färdig så får absolut inte komma back nu.

Annars idag står tvätt och städning på schemat. Saker över allt i lägenheten känna det som så behöver ta tag i det. Dessutom kommer bvc imorgon på hembesök så då får de ju se lite iordning ut.

Lagom till att BVC kommer så här Astrid för första gången trillat ner från soffan så hon har ett stort blåmärke på pannan. Hände igår, hände då snabbt och gav mig ångest hela kvällen och natten mer eller mindre. Beskyller mig själv som inte var tillräckligt uppmärksam och inte hann fånga henne. Men det skulle vara en första gång det också oxh flrutom blåmärket så är hon okej. 

Men nu väntar plugget, får passa på medan jag sitter ostört.