Minigolf med Anton

Jag fick ingen sovmorgon till klockan 10 imorse, men däremot efter frukost och lek så somnade Astrid om lagom til klockan 10. Till den stora förvåningen sov hon sedan i 1,5 timme, här hade jag kunnat ta tillfället i akt och plugga men istället lade jag också mig och sov. Var trött så det var verkligen skönt. 
 
När Astrid nästan vaknat så ringer också Anton och frågar om han fick komma så efter kankse 10 minuter knackade han på dörren. Sprang han hit eller? Med brist att göra så gick vi ner till campingen och spelade lite mini golf. Astrid satt också snällt i vagnen under hela tiden så vi hade det kul. Hem, Anton och Astrid käkade lite sen lunch. Sen tog vi det lugnt och han fick lov att spela lite NHL innan han gick hem. 
 
Nu har vi precis ätit middag, Tobbe och Astrid är ute på en promenad just nu. Jag själv ska sätta mig och plugga. Ge mig på att skriva ett faktablad om någon form av hjälpmedel, tanken är permobil men får googla runt lite. Ska också passa på att skicka ett mail till nästa kurs lärare, stämma träff för att hämta lärobok och arbetsuppgifterna.