Lördags mys

Känner mig så sjukt övertrött, full av energi samtidigt som jag är döds trött!! Denna dagen har i alla fall gått förbi jätte snabbt och har väl inte gjort super mycket. Var ute på en promenad med Sara och hennes flicka och så blev det även en kopp kaffe hos henne tidigare idag. Var tråkigt att bara sitta här hemma så det var skönt att komma ut lite. Sen när jag och Astrid var hemma igen så hade vi familjemys i sängen, Astrid sov och vi bara var. Men magen började kurra så fick minsann bli middag efter det. Sen har vi lekt en massa med Astrid och när hon väl somnat blev det film för mig och Tobbe. 


Filmen vi såg var Sing, velat se den länge och måste säga att den var jätte bra. Hade sina roliga stunder och skulle säga att det var en perfekt film för hela familjen att se. 

Ner bäddade i sängen nu och ska försöka sova. I natt ska Tobbe ta Astrid vid alla hennes uppvak, dock så måste jag väcka han när jag vaknat av att hon vaknar. Förstår inte hur han kan sova igenom hennes skrik! Alltså jag kan lägga henne bredvid han i sängen för att byta blöja, vilket hon HATAR och hon skriker för full hals och han vaknar inte. Men han känner väl sig trygg med att jag tar henne och kan slappna av. På grund av amningen så jag näst intill alltid tagit Astrid på natten så det går på auto när hon vaknar. 

Ikväll var hon lite svår sövd men har inte vaknat något. Får väl se hur natten blir, skulle inte förvåna mig om hon sover hela natten bara för att han ska ta henne. Gjorde hon sist vi bestämde det, han skulle ta henne och efter klockan 5 skulle jag ta henne, självklart vaknade hon efter.