Ikea

Idag fick det bli en dags utflykt med mamma till Ikea i Älmhult, lämnade Tobbe och Astrid hemma. Kändes så konstigt att inte ha med Astrid och vara utan henne i flera timmar. Men jag har nog saknar henne mer än hon gjort mig, hon och Tobbe hade haft det jätte bra här hemma. 


På Ikea blev det lite inhandlat till att säkra upp hemmet, väl dags att göra det när Astrid är över allt med fina fingrar. Två stycken bokhyllor, en Väska, lite vaser, papper, verktyg, leksak och en lampskärm var väl ungefär det jag fick med mig hem. Fick även bli frukost/lunch där och ärligt talat så förstår jag inte detta hysterik över deras köttbullar, inte ens gott. En sås som smakar ingenting, äcklig pulver mos och några köttbullar som inte heller är värst gott. 

Väl tillbaka i Bromölla var vi inom hör och lämnade av det jag inhandlat sedan vidare till mamma. Skulle hjälpa henne bära upp de sjukt tunga hyllorna hon köpte. Lämna släpet, inom maxi, Direkten och sedan äntligen hem till min familj. Massa mys, kramar och pussar på Astrid och Tobbe med så klart. Men sedan jag kom hem har vi inte gjort så värst mycket, ätit middag och nu ikväll så har vi tittar på Lost. Skulle hunnit med lite plugg också men är alldeles för trött för det så det får bli tills imorgon.