Goe frukost

Ska väl finnas lite tid till att skriva här nu innan Astrid vaknar efter sin middags tupplur. Idag var vi tröttna när vi vaknade så vi har spenderat lite extra tid i sängen. Men fick bli en goe frukost till Astrid ändå, omelett med basilika och morot. Samt macka med leverpastej, banan och nån enstaka morots stav som blev över. Mycket hamnade på golvet så man får ju stöd mata henne lite så hon får i sig något.


Sen har vi haft lite bajs fest här hemma, bajs över allt och jag satt och klöktes medan Astrid, ner bajsade satt i duschen och lekte. Hon var så klart lika glad för det men jag själv visste inte vart jag skulle börja för det var verkligen bajs ÖVER ALLT hela min arm, upp till nacken på Astrid. Tur hon är så söt så man kan ta detta också som förälder. 

Sen har vi inte gjort mycket mer, slängt sopor, lekt och sen åt Astrid lunch och nu sover hon middag. Medan hon sovit nu en timme har jag skickat in mitt skolarbete så nu är det bara 3 studieenheter kvar på denna kursen och exakt 1 månad kvar sen är jag färdig. Dock börjar nästa kurs direkt men det är ett steg närmare till att bli färdig utbildad undersköterska.