Godmorgon

Hör hur regnet det faller ner här utanför sovrums fönstret så denna dagen kommer bestå av hemma mys. Hela familjen samlad till att bara vara och ta det lugnt. Jag tänkte i alla fall ta tillfället i akt när man inte har något bättre för sig och Tobbe dessutom är hemma att plugga samt pyssla lite. Varit så sugen på att pyssla ihop något nu några dagar så det skall jag göra! 


Astrid har vaknat några gånger i natt men jag har sluppit väcka Tobbe  utan han har hört henne och nattat om henne. Skönt att slippa lämna sängen och istället bara ligga och lyssna på dem. Men imorse när hon vaknade vi 6 så tog jag henne men hon somnade om lika snabbt igen och sovit till halv 8. Så nu har jag Astrid här bredvid i full fart, klättrar på Tobbe som försöker få en sista stund vila innan det är dags att stiga upp.