Dagens som gått

Ringt lite ärenden idag, bokat och kollat upp lite saker. Så nu är vi massa förväntningsfulla här hemma!! 


Annars så har jag och Astrid inte hittat på allt för mycket idag, tog en vända ut innan och pantade alla förbaskade flaskor som tog en massa plats här hemma. Lite pengar in på Astrids konto i alla fall och vi fick plats med dammsugaren i städskåpet igen. 

Sen Tobbe kom hem så snackade vi lite innan vi drog oss vidare till Maxi. Handlade blöjor, våtservetter, lite mat och så hämtade ut movicol till Astrid. Tobbe hämtade även ut sin nya telefon och sedan gick vi vidare hem till Jessica. Åt grillad korv där och umgicks med henne, Annika, Sebban och Pontus nån timme. 

Hemma har Tobbe installerat sin nya telefon, jag har tagit över hans gamla och så självklart har Astrid underhållit oss flitigt. Hon sover nu och jag också Tobbe ligger i soffan och glor på Lost. Det var min dag, men värt att nämna är väl att under denna dagen har Astrid lyckats kissa ner skötbordet 2 gånger efter andra gången fick hon dessutom ta en dusch tillsammans med mig. En aning trångt med hennes matstol i duschen men det gick det också. Sen efter ätit både lite burkmat, vattenmelon och lite va en frukt klämmis fick hon också även ta ett bad i vasken hos Jessica. 

Inga bilder att lägga upp från denna mobilen så får bli en favorit i repris.