Kopia

Astrid somnade om imorse efter en stunds lek så hon och Tobbe gosade här i sängen så gick jag upp. Tänkte jag skulle passa på att pyssla lite medan jag fick tiden. Även om det hade varit skönt atg sova vidare så var det också skönt att utan stress eller annat runt om kring göra något kul. Fick mer tid ön trott för de sov ändå till klockan 10 och jag fick upp mellan 8 och halv 9 tiden.  


Kommer knappt ihåg vad vi gjort idag men Astrid har varit ganska trött så hon har sovit mycket. Har hunnit pysslat och ritat en del idag, inte riktigt färdig med det jag tänkt mig men har gott om tid på mig också att göra det färdigt så ingen stress.

Men annars har vi lekt, ätit hemma gjorda hamburgare. Astrid har fått bli badad två gången, i duschen och i vasken och sen nu ikväll tog vi oss en liten promenad. Astrid var jätte trött men ville ingenting och bara gnällde så tänkte hon kanske skulle somna i vagnen. Det gjorde hon självklart inte men det dröjde inte allt för länge efter vi kommit hem som hon somnade. Jag har sedan suttit större delen av kvällen med plugget, försöker bli färdig med denna kursen så snabbt som möjligt. Inte mycket kvar nu vilket är jätte skönt! Hoppas nästa kurs är lika lätt som denna har varit. 

Nu ska jag dock försöka sova om jag hinner det innan Astrid vaknar. Tobbe ska åter till jobbet imorgon så nu är det åter igen jag som tar nätterna. Undra om hon ger mig sovmorgon till klockan 10 imorgon som hon gav Tobbe idag? Inget jag räknar mer men man kan alltid hoppas.

De är så otroligt fina och jag älskar dem över allt annat. Se dem två tillsammans gör mig lyckligare än någonsin. ♡♡


Vaddå att de är lika varandra??? Ingen tvivel på vem som är fader här inte! Tycker Astrid är som en kopia av Tobbe.