Barnakuten

Astrid mage blir inte bättre utan blivit sämre nu under natten. Hållit oss uppe jag vet inte hur många timmar men kändes som hela natten. Sen har hon försökte bajsa ett antal gånger men kommer ingenting! Krystat så hårt att hon spyr genom framför allt näsa och gör ju så klart jätte ont. 


I samma veva som Jessica kom gör att lämna en dator stol så bestämde vi oss för att åka in med henne till akuten. Jessica var snäll och körde in oss och där fick Astrid hjälp med sin mage. Ska även öka laktolusen sen får vi se hur det blir. Bajs fick jag på min klänning men det tar jag så länge hennes mage blir bra igen. 

Vägde även Astrid där inne och såg inte så bra ut som jag hade hoppats. 800g på cirka 2 månader, men får väl se vad BVC säger om detta nästa vecka. Kanske är en helt okej vikt uppgång... 

Annars har vi hunnit med att äta middag som fick bli pizza, inte alls gott! Åt nog knappt 1/4 av pizzan ens, men bi visste inte vad vi skulle käka. Jag och Astrid ska även snart packa ihop oss och gå hem till pappa en vända. Sen blir det inte mycket av denna dagen än massa mys. 

Glad var hon i alla fall när vi körde hem igen. Somnade som en stock i bilen och så nu är det full fart på henne igen.