Bananpannkaka

En ny dag kommen och den började lik som alla andra med mys med Astrid och idag även Tobbe. Bäst start på dagen när vi alla är samlade. Vi har sedan ätit frukost, gjorde banan pannkaka till mig och Astrid, massa gott! Kan verkligen rekommendera det till dig själv men också våra små. Dessutom utmärkt plockmat, även om mycket hamnar på golvet då. 


En dusch för Astrid, lite ersättning och nu sitter hon på golvet och leker. Tobbe är nere och köper kaffe till vårt väntade besök, Fanny, Hailey och möjligtvis Annika. Jag själv skall ställa mig och vika in lite tvätt. 

Annars idag blir det en vända ut sen, ska till både brödernas och Systembolaget. Vi ska packa inför imorgon då vi åker på mini semester och jag skall definitivt plugga idag. Men en sak i taget, tvätten väntar och min lilla bebis håller på att rymma ifrån mig. Jätte kul med upptäcks färd i lägenheten men allt i hemmet är inte säkrat än så hö får gärna stanna där man sätter henne.