Dagens planer

Godmorgon på er alla! 


Sitter uppe med Astrid nu, hon har sovit bra hela natten och denna gången har hon inte vaknat där vid 1 tiden. Så denna morgonen känner jag mig inte lika trött som igår. Däremot vill jag inte börja dagen riktigt ännu utan hoppas att Astrid ska sova nån timme till efter det att hon har ätit färdigt.

Tanken är idag att vi ska åka in till stan idag, ta tåget vid 11. Jag har fortfarande inget att ha på mig till dopet och även Tobbe behövde en tröja. Astrid ska ha ett par strumpbyxor och ska se om vi kan köpa ett rosa snöre till dopklänningen.  Fast egentligen har jag absolut ingen lust alls att åka in dit, gå i affärer eller något sådant. Men det är ett måste!! Vill hitta den perfekta klänningen, som man kan amma i, som inte ser slampig ut och som inte är svart. Önska mig lycka till typ... 

Hoppas det går relativt snabbt där inne men antar att det kommer ta några timmar i alla fall. Tar extra långtid när man har Astrid med sig. Som absolut inte vill ligga i vagnen oftast och som också ska äta lite då och då så klart. Efter stan har vi i alla fall inget planerat, bara vara hemma och njuta av att Tobbes sista lediga dag innan han återvänder till jobbet och ska börja 5 skift.