Träffat tomten

Hann aldrig med att skriva ett inlägg då jag var på väg hem från skolan. Redovisningen gick jätte bra måste jag säga så nu är jag helt färdig med all teori för min undersköterska utbildning, jippi! Nu väntar bara 5 veckors APL under januari månad och sedan jag färdig.

När jag kom hem så fixade jag lunch till Astrid för att sedan gå vidare hem till Sandra och Albin för lite lek. Passa på medan jag ändå var på det hållet och det var ett tag sedan vi sågs. 

Passade även Anton och Lukas en timme så jag passade på att ta barnen till maxi för att träffas tomten. De fick en varsin påse med godis, en mer också lite ballonger. Väl hemma igen blev det lite lek innan Astrid blev nattad för att sova.

Ikväll har jag sedan bara varit nerbäddad här i soffan framför film. Blev 3 ost mackor till middag idag, inte lika bortskämd när Tobbe jobbar eftermiddag men sen hade jag varken tiden eller orken till att fixa något annat. Är minsann trött ikväll.